воскресенье, 14 февраля 2016 г.

Тема 5. Фізичне виховання дорослого населення

Завдання

1. Опрацювати матеріал лекції

2. Заповніть таблицю

 Самооцінка культури здоров'я 
№№ п/п
Показники (критерії) культури здоров'я
Самооцінка за п'ятибальною системою
Оцінка друзів
1
Духовний розвиток


2
Культура мови


3
Культура спілкування


4
Культура поведінки


5
Культура емоцій


6
Розумовий розвиток


7
Розумова працездатність


8
Культура розумової праці


9
Культура фізичної праці


10
Художньо-естетична культура


11
Культура тіла


12
Фізичний розвиток


13
Фізична працездатність


14
Фізична культура


15
Гігієнічна культура


16
Екологічна культура «'


17
Постава


18
Психофункціональний стан


19
Культура статевих стосунків


20
Побутова культура


21
Самоконтроль у режимі дня


22
Руховий режим


23
Режим дня


24
Раціональне харчування


25
Маса тіла


26
Гігієна зору


27
Здоровий спосіб життя


28
Аутогенне тренування


29
Культура зовнішності й ходи


30
Родовід за батьківською та материнською лініями


31
Шкідливі звички


32
Загартування


33
Активний відпочинок


34
Ранкова гігієнічна гімнастика


35
Статичне здоров'я за пульсом у стані спокою


36
Динамічне здоров'я (швидкість відновлення пульсу після дозованого навантаження)


37
Тривалість затримки дихання на вдиху (е)


38
Відвідування лазні


39
Артеріальний тиск (мм. рт. ст.)


Максимальна сума всіх показників – 200 балів. За сумою набраних балів визначається рівень (високий, вищий за середній, середній, нижчий за середній, низький) та оцінка культури здоров'я (відмінно, добре, задовільно, незадовільно, погано).

Таблиця 4 – Шкала оцінки рівня культури здоров'я
Бали
Рівень культури здоров'я
Оцінка рівня культури здоров'я
200–161
Високий
Відмінно
160–121
Вищий за середній
Добре
120–81
Середній
Задовільно
80–41
Нижчий за середній
Незадовільно
40–1
Низький
Погано

Комментариев нет:

Отправить комментарий