четверг, 14 января 2016 г.

Потижневий розклад 2 семестр

Потижневий розклад
з навчального предмету «Теорія і методика фізичного виховання»
на 2 семестр (напрям підготовки «Фізичне виховання*»)  
для студентів 3 курсу

Способи подання виконаних завдань та норми оцінювання для студентів, що навчаються за індивідуальною формою:
Заповнення новими діфініціями глосарію (3 бали) – у зошиті або на електронну пошту.
Тези лекційного матеріалу (2 бали) - у зошиті або на електронну пошту.
Розробка презентації (5 балів) – надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Коротка відповідь на спеціальне запитання блогу або самостійної роботи (у коментарях) - 3 бали.
Заповнення таблиць, малюнків, схем, діаграм (5 балів) - у зошиті або на електронну пошту.
Підбір відео (5 балів) - надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Виконання завдань практичної роботи (3-5 балів) - у зошиті або на електронну пошту.
Виконання контрольної роботи (7-8 балів) – на електронну пошту, особисто викладачу ауд.214
Тиждень вивчення
Місяць
Тема
Діяльність студента
Модуль 7. Змістовий модуль 10
1 тиждень
2 тиждень
січень
Тема 1-2. Фізичне виховання дітей дошкільного віку
Завдання на блозі відповідно до теми та у метод. рекомендаціях
3 тиждень
4 тиждень
5 тиждень
6 тиждень
7 тиждень
лютий



березень
Тема 3-4. Фізичне виховання студентської молоді
Тема 5-7. Фізичне виховання дорослого населення. Контроль модуля
Завдання на блозі відповідно до теми та у метод. рекомендаціях
Змістовий модуль 11
8 тиждень 9 тиждень
березень
Тема 8. Організація та робота спеціальних медичних груп
Тема 9. Мета, завдання, фізичного виховання дітей  із ослабленим здоров’ям
Завдання на блозі відповідно до теми та у метод. рекомендаціях
10 тиждень
11 тиждень 12 тиждень
13 тиждень
14 тиждень
15 тиждень
Квітень-травень
Тема 10-15. Особливості методики фізичного виховання при різноманітних захворюваннях
Завдання на блозі відповідно до теми та у метод. рекомендаціях
16 тиждень
травень
Тема 16. Контроль змістового модуля
Завдання на блозі відповідно до теми та у метод. рекомендаціях Звертатися до викладача


Комментариев нет:

Отправить комментарий