среда, 2 марта 2016 г.

Завдання тижня дистанційного навчання


         Шановні студенти групи 35! 
    З 07 по 11 березня ми навчаємося за дистанційною формою. Вам необхідно виконати завдання 9 тижня навчання за темою "Мета, завдання, фізичного виховання дітей  із ослабленим здоров’ям" та надіслати на електронну адресу для перевірки 07.03.2016. Обов'язково!!!!  
Електронна адреса: kroshka68@gmail.com
      Після перевірки Вам буде повідомлено про отриману оцінку. 

Завдання
1. Опрацювати матеріал лекції

2. Відповісти на питання (електронним листом):
- Назвати принципи організації та методики роботи спеціальних медичних груп
- Що є підставою для зарахування учнів у СМГ
- Кількість осіб у групі
- Загальний час для проведення
- Хто затверджує розклад роботи СМГ
- Які залікові вимоги ставляться для учнів спеціальної медичної групи

3. Визначте свій зростово-ваговий індекс за формулою:
Зріст (см) - 100 = маса (кг).

4. Визначте свою частоту руху кисті за допомогою степ-тесту. Ручкою по сигналу нанесіть крапки на аркуш паперу. Завдання виконується за конкретний час (10-15 с). кількість крапок на папері вказує на частоту руху кисті.

5. Визначте рівновагу по методу Ромберга. Стоячи на одній нозі, руки на поясі, друга нога зігнута в коліні і п'ятою доторкається коліна опорної ноги. Визначають час утримання рівноваги після прийняття стійкого положення в цій позі (6 секунд) відлік припиняється при втраті рівноваги. Ускладненим варіантом проби є виконання вправи із закритими очима.

Ви можете отримати найбільшу кількість балів - 5

Бажаємо успіхів. Чекаємо на відповіді

13 комментариев:

  1. Тмфв
    2- ответы
    1) Зміцнення здоров'я, сприяння гармонічному фізичному розвитку та загартування організму.
    Перший принцип полягає в оздоровчій, лікувально-профілактичній спрямованості використання засобів фізичного виховання.
    Другий принцип фізичного виховання учнів СМГ полягає в диференційованому підході до використання засобів фізичної культури в залежності від характеру та наявності структурних та функціональних порушень в організмі, викликаних патологічним процесом.
    Третій принцип, який повинен дотримуватись в процесі фізичного виховання учнів СМГ, полягає в професійно-прикладній спрямованості занять.
    2)Основним критерієм зарахування учня в СМГ є визначення діагнозу з обов'язковим урахуванням ступеню порушення функції організму. Необхідно мати на увазі, що цілий ряд захворювань які характеризуються локальним порушенням функцій, супроводжується загальним розладом, в певній мірі послаблюючи стан всього організму.
    3)Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    4)Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    5) Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    6) До учнів СМГ ставляться такі вимоги:
    ведення щоденника самоконтролю;
    складання і виконання комплексу фізичних вправ з урахуванням
    індивідуальних відхилень у стані здоров'я;
    виконання контрольних та залікових вимог з урахуванням показань;
    знання теоретичного розділу програми;
    Критерієм оцінки виконання контрольних вправ є поліпшення їх показників у процесі навчання. Облік суб'єктивних показників здійснюють в щоденнику самоконтролю за формою.
    3-170-100=70
    4-85точек
    5- продолжительность 25секунд.

    ОтветитьУдалить
  2. Тмфв
    2- ответы
    1) Зміцнення здоров'я, сприяння гармонічному фізичному розвитку та загартування організму.
    Перший принцип полягає в оздоровчій, лікувально-профілактичній спрямованості використання засобів фізичного виховання.
    Другий принцип фізичного виховання учнів СМГ полягає в диференційованому підході до використання засобів фізичної культури в залежності від характеру та наявності структурних та функціональних порушень в організмі, викликаних патологічним процесом.
    Третій принцип, який повинен дотримуватись в процесі фізичного виховання учнів СМГ, полягає в професійно-прикладній спрямованості занять.
    2)Основним критерієм зарахування учня в СМГ є визначення діагнозу з обов'язковим урахуванням ступеню порушення функції організму. Необхідно мати на увазі, що цілий ряд захворювань які характеризуються локальним порушенням функцій, супроводжується загальним розладом, в певній мірі послаблюючи стан всього організму.
    3)Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    4)Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    5) Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    6) До учнів СМГ ставляться такі вимоги:
    ведення щоденника самоконтролю;
    складання і виконання комплексу фізичних вправ з урахуванням
    індивідуальних відхилень у стані здоров'я;
    виконання контрольних та залікових вимог з урахуванням показань;
    знання теоретичного розділу програми;
    Критерієм оцінки виконання контрольних вправ є поліпшення їх показників у процесі навчання. Облік суб'єктивних показників здійснюють в щоденнику самоконтролю за формою.
    3-170-100=70
    4-85точек
    5- продолжительность 25секунд.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. 2)Основним критерієм зарахування учня в СМГ є визначення діагнозу з обов'язковим урахуванням ступеню порушення функції організму. Необхідно мати на увазі, що цілий ряд захворювань які характеризуються локальним порушенням функцій, супроводжується загальним розладом, в певній мірі послаблюючи стан всього організму.
    3)Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    4)Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    5) Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    6) До учнів СМГ ставляться такі вимоги:
    ведення щоденника самоконтролю;
    складання і виконання комплексу фізичних вправ з урахуванням
    індивідуальних відхилень у стані здоров'я;
    виконання контрольних та залікових вимог з урахуванням показань;
    знання теоретичного розділу програми;
    Критерієм оцінки виконання контрольних вправ є поліпшення їх показників у процесі навчання. Облік суб'єктивних показників здійснюють в щоденнику самоконтролю за формою.


    3)159-100=59(я должна весить)на данный момент мой вес-49 кг,значит нужно набирать вес.

    4)за 15 сек,по сигналу ручкой наносила точки по листу,вышло 97-моя кисть хорошо подвижна.

    5)с закрытыми глазами я выполняла упражнение,простояла около 5 минут,но потом целенаправленно остановилась.мое равновесие хорошо развито

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. За каникулы нужно набирать вес, а то не хватает.....
      Получаешь 4 б.

      Удалить
  5. 1) Зміцнення здоров'я, сприяння гармонічному фізичному розвитку та загартування організму.
    Перший принцип полягає в оздоровчій, лікувально-профілактичній спрямованості використання засобів фізичного виховання.
    Другий принцип фізичного виховання учнів СМГ полягає в диференційованому підході до використання засобів фізичної культури в залежності від характеру та наявності структурних та функціональних порушень в організмі, викликаних патологічним процесом.
    Третій принцип, який повинен дотримуватись в процесі фізичного виховання учнів СМГ, полягає в професійно-прикладній спрямованості занять

    ОтветитьУдалить
  6. Особливості методики і організації заняття з фізичного виховання спеціальної медичної групи. Заняття з фізичного виховання спеціальної медичної групи характеризується такими особливостями: 1. Обов’язкове включення в кожне заняття вправ для формування правильної постави, на розслаблення і спеціальних дихальних вправ. 2. Заняття складається з 4-х частин. 3. Шикування відбувається не за зростом. 4. Допустимим є застосування пасивного відпочинку. 5. Дозволяється виконання загальнорозвивальних вправ у довільному, зручному для студентів темпі. 6. Розучування (удосконалення, закріплення) лише однієї вправи в основній частині уроку. 7. Повторення основної вправи на більше 5ти разів. 8. Обов’язкове проведення гри. 9. Вимірювання ЧСС і ЧД, з записом у щоденнику самоконтролю.
    Комплектування підгруп спеціальної медичної групи, які за станом здоров'я, віднесено до спеціальної медичної групи, для занять з фізичного виховання поділяють на підгрупи. Існує два підходи до розподілу студентів на підгрупи: у залежності від характеру захворювання і залежно від важкості і характеру захворювання студентів (функціональним станом).
    Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    3-170-100=70
    4-85точек
    5- продолжительность 25секунд.

    ОтветитьУдалить
  7. Тмфв
    1) Зміцнення здоров'я, сприяння гармонічному фізичному розвитку та загартування організму.
    Перший принцип полягає в оздоровчій, лікувально-профілактичній спрямованості використання засобів фізичного виховання.
    Другий принцип фізичного виховання учнів СМГ полягає в диференційованому підході до використання засобів фізичної культури в залежності від характеру та наявності структурних та функціональних порушень в організмі, викликаних патологічним процесом.
    Третій принцип, який повинен дотримуватись в процесі фізичного виховання учнів СМГ, полягає в професійно-прикладній спрямованості занять.
    2)Основним критерієм зарахування учня в СМГ є визначення діагнозу з обов'язковим урахуванням ступеню порушення функції організму. Необхідно мати на увазі, що цілий ряд захворювань які характеризуються локальним порушенням функцій, супроводжується загальним розладом, в певній мірі послаблюючи стан всього організму.
    3)Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    4)Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    5) Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    6) До учнів СМГ ставляться такі вимоги:
    ведення щоденника самоконтролю;
    складання і виконання комплексу фізичних вправ з урахуванням
    індивідуальних відхилень у стані здоров'я;
    виконання контрольних та залікових вимог з урахуванням показань;
    знання теоретичного розділу програми;
    Критерієм оцінки виконання контрольних вправ є поліпшення їх показників у процесі навчання. Облік суб'єктивних показників здійснюють в щоденнику самоконтролю за формою.
    3-170-100=70
    4-85точек
    5- продолжительность 25секунд.

    ОтветитьУдалить
  8. Тмфв
    1) Зміцнення здоров'я, сприяння гармонічному фізичному розвитку та загартування організму.
    Перший принцип полягає в оздоровчій, лікувально-профілактичній спрямованості використання засобів фізичного виховання.
    Другий принцип фізичного виховання учнів СМГ полягає в диференційованому підході до використання засобів фізичної культури в залежності від характеру та наявності структурних та функціональних порушень в організмі, викликаних патологічним процесом.
    Третій принцип, який повинен дотримуватись в процесі фізичного виховання учнів СМГ, полягає в професійно-прикладній спрямованості занять.
    2)Основним критерієм зарахування учня в СМГ є визначення діагнозу з обов'язковим урахуванням ступеню порушення функції організму. Необхідно мати на увазі, що цілий ряд захворювань які характеризуються локальним порушенням функцій, супроводжується загальним розладом, в певній мірі послаблюючи стан всього організму.
    3)Навчальна група, яка за розкладом виходить на заняття має нараховувати не більше 12 (і не менше ніж 8) чоловік.
    4)Заняття СМГ проводять чотири рази на тиждень по 45 хвилин окремо від основних навчальних груп, за окремою програмою та розкладом.
    5) Розклад роботи СМГ затверджує директор навчального закладу.
    6) До учнів СМГ ставляться такі вимоги:
    ведення щоденника самоконтролю;
    складання і виконання комплексу фізичних вправ з урахуванням
    індивідуальних відхилень у стані здоров'я;
    виконання контрольних та залікових вимог з урахуванням показань;
    знання теоретичного розділу програми;
    Критерієм оцінки виконання контрольних вправ є поліпшення їх показників у процесі навчання. Облік суб'єктивних показників здійснюють в щоденнику самоконтролю за формою.
    3-170-100=70
    4-85точек
    5- продолжительность 25секунд.

    ОтветитьУдалить